Thursday, May 5, 2011

hafizzainal's contest - senyuman mahal

Here i am !
Selamat malam reader's . :)
Bibir mengukir senyum tatkala membaca komen Ayu , terima kasih sayang for the komen n the tag . :)
Aura malu mula memunculkan diri bila edit picture dibuat tidak menjadi . =.=
Lepas ni cuba sekali lagi !

Pertama kali join contest ,
Macam bayi baru bertatih ,
Terima kasih sekali lagi untuk tag ,



Lihat-lihat , senyum-senyum
Klik laju-laju untuk ke page beliau .



Tapi . . . . . . . .
Kenapa aku seyum macam ni ,
*Gemok kan ? Masa mula-mula masuk UPM memang macam
nie , sekarang aku seperti kekurangan makanan . :(




Lokasi : kedai pakcek popeye
Tukang snap : sahabat dunia akhirat , Amalina
Sebab senyum : senyuman ni aku rasa paling mahal
sebab . . . sebab . . . aku jumpa nikmat yang tak terhingga di dunia
>>> makanan . ;)
Alhamdulilah , masih diberi kesempatan untuk merasa semua ini .





Mahal kan cara aku senyum ?
*okay , itu perasan lebih .

Lokasi : tempat mencari rezeki sementara
Tukang snap : diri sendiri
Sebab senyum : senyuman ni aku rasa paling mahal
sebab saat dan ketika ini air mata terasa mahu mengalir . ;')

see-see , tak tahu nak pilih picture yang mane , so masukkan je dua-dua ,
boleh tak ? boleh tak ? ;)


Rakan-rakan blogger terpilih


Jom join contest ni ramai-ramai . ^.^


p/s : menghitung hari pulang ke lubuk idaman . =.=
maaf , post nie terpaksa diedit semula setelah mendapat kritikan daripada TEletubbies .
+_______+



6 comments:

Anonymous said...

my pleasure epi!
yeay. comel sayang! ;D
thanks join sekaki. suke3. hee.

meema faatimahbag said...

sploh kali mah refresh lappy un mah ta dpt nk tgk gmba senyum mahal eppy tue, haha

epi_ipin said...

@ Ayuu
hee~
thankz ayu for the invite . ;)

epi_ipin said...

@meema_bag
memang la , kaw refresh lappy bukan page . HAHA

Anonymous said...

oh both nice lah epi. hee. ;D
thanks bace blog ayu yg tak sberapa tu..

NSA said...

tanks tag epi.. !!