Friday, June 10, 2011

Menghitung


Alhamdullilah ,
Masih diberi kesempatan untuk aku kembali meregangkan tangan setelah penat meregangkan otak untuk disumbat segala formula ,
Serasa padat , tapi ternyata kosong ,
Maafkan anakmu bonda ayahanda ,
Doakan anakmu ini untuk tabah menempuh hari mendatang ,

Cahaya bulan tidak sudi menemani malam ini ,
Kelak dinihari memunculkan diri ,
Aku masih duduk berteleku ,
Cuba kembali mengimbau kenangan itu ,
Terlalu mahal peristiwa itu ,
Adakah masih mampu aku nikmati semua itu ,
Terima Kasih untuk itu ,
Maaf jika permulaan kisah kita tidak seindah yang lain ,
Tidak istimewa ,
Penuh sengketa ,

Wajah itu ,
Senyuman itu ,
Marathon movie kegemaran ,
Mampukah aku lihat lagi ,
Aku cuma mampu . . . . .
Menghitung hari perpisahan kita ,
Demi mengejar impian , cita sendiri .
Terima kasih sudi menemani perjalanan aku disini ,
Terima kasih untuk semua kenangan itu ,
Maaf , sangat beremosi malam ini
Izinkan aku untuk teruskan keindahan ini , tidak sekali ingin ia berhenti .



___________________________________________________________________


p/s: Oh ya ,
Terima kasih Ayuu ,
Walau hanya bertemu di alam maya ,
Kita masih boleh b e r s a h a b a t bukan ?
;)




5 comments:

Anonymous said...

salam sayang.
kita kuat, percayalah.
berjalan perlahan utk tidak tergelecek di jalan hadapan :)

ya, kta masih boleh berkawan. sama sprti yg lain. trima kasih, sudi hulurkan salam perkenalan epi :')

insyaAllah dgn izinNya.

meema faatimahbag said...

ala~ na kawan jugak ahaha, :)
eppy~ mah un menghitung hari jugak, entah kenapa rasa sayu pulak,

epi_ipin said...

ayu ;

masih mengatur langkah demi langkah ,
mudah-mudahan kita tetap kuat .
;')
thx dear .

epi_ipin said...

meema ;

boleh tak kalau mahu stay asasi je ?
:(

Anonymous said...

ahaha. terbace old post ni. bapak sedeyyyy T_____T.


hikhik >.<