Saturday, January 28, 2012

Aku Mahu Terbang !

As Salam ,
Lihat tajuk ? Mesti dah tahu intipati , isi , hujah semua yang tersirat .


aku nak jugak boleh ? >.<


Ye , sedikit terkilan , cemburu , iri hati . Kalau aku buat betul-betul masa interview mesti aku dapat kan ? mesti dapat pakai winter coat , mesti dapat ambik gamba dekat obersea .
*panggg ! jangan berangan la epi , memang rezeki kau dekat Malaysia je .
Alhamdullilah , aku masih syukur aku punya rezeki di sini , tapi tak salah kan kalau nak berangan ? hihi

Kalau boleh , habis degree aku nak sambung dekat obersea agak-agak boleh dak ? Kalau student exchange program pun jadik lah . Lepas tu jumpa cinta hati dekat sana tapi nak orang Malaysia .
*lagi sekali mintak lempang laju-laju dekat muka . semua pengaruh novel semata -.-



p/s : Jaga diri elok-elok dekat sana , aku akan rindu kau sahabat . :)



2 comments:

Anonymous said...

siapa kawan epi yg dah fly fly awayyy? :)

epi_ipin said...

@ayuyuuu

:)